Lazer

Results 1 to 4 of 4

Thread: Lazer

  1. #1
    Noone1972's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Lazer

    Hi,I’m doing a little research on a new business idea...I’m going to manufacture sporting medals etc...any ideas which lazer machine would be best...and any videos etc that I could look at thanks



  2. #2
    Registered
    Join Date
    May 2015
    Location
    United States
    Posts
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default

    Do you have any experience with cnc and laser engraving? I own an Inventables x carve and am about to add laser engraving capability. If budget and experience are an issue you may want to consider the x carve.



  3. #3
    *Registered User* tonveer's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    4
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default

    Goedendag ik Ton van der veer.
    Hallo ik heb een co2 laser gravure gekocht bij a;;ie 40x60 60 watt hier zit een installatie cd bij die heb ik ingevoerd in mijn laptop maar is allemaal in het engels en die taal kan ik niet.
    is hier iemand die mij verder kan helpen met eerste instellingen en eerste werkje te maken.
    ik heb al een cnc usb machine maarwilde iets anders.
    en heb ik hier nog aanvullende software voor nodig net als bij mijn cnc machine

    met vr gr Ton



  4. #4

    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    2
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tonveer View Post
    Goedendag ik Ton van der veer.
    Hallo ik heb een co2 laser gravure gekocht bij a;;ie 40x60 60 watt hier zit een installatie cd bij die heb ik ingevoerd in mijn laptop maar is allemaal in het engels en die taal kan ik niet.
    is hier iemand die mij verder kan helpen met eerste instellingen en eerste werkje te maken.
    ik heb al een cnc usb machine maarwilde iets anders.
    en heb ik hier nog aanvullende software voor nodig net als bij mijn cnc machine

    met vr gr Ton
    You can certainly do laser engraving. But what are you trying to tell here? It's in English.

    Regards,
    Kasey.



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


About CNCzone.com

    We are the largest and most active discussion forum for manufacturing industry. The site is 100% free to join and use, so join today!

Follow us on


Our Brands

Lazer

Lazer