![]() | |
|
| |||
| |||
| Hvor kjøpe freser, online? Hei nå har hjeg kommet dit hen at jeg må ha noen frese til å bruke i CNC maskinen min. Jeg kjøpte noen 2mm end mills med kress routeren min. Jeg er på jakt etter gode og rimelige "mills" Jeg har funnet noen i USA men de enten shipper ikke til Norge eller har så dyr frakt at det blir for dyrt. Har også funnet noen få på ebay men vet ikke noe om kvaliteten så da drøyer jeg det litt. Har dere noen tips til meg? OØ |
|
| |||
| |||
| Jeg har bestillt mine herfra Ebay selger og jeg har vært veldig fornøyd. Billig, rask og tilsynelatende meget god kvalitet. Mikael
__________________ "Hey! It's that guy you are!" - Phillip J. Fry |
|
| |||
| |||
| takk skal du ha. Jeg skal sjekk ut dette. |
|
| |||
| |||
| Hei, Ravema har en omfattende nettbutikk: http://eshop.hoffmann-group.com/inde...langFromUrl=NO. Hvorvidt de vil selge i små kvanta er vel kanskje spørsmålet, og de er nok heller ikke rimelige uten kvantumsrabattene. Mer hobbybaserte virksomheter finnes i Storbritannia. Eksempelvis www.arceurotrade.co.uk og www.chronos.ltd.uk. Begge sender til Norge og har helt greie priser på mye. |
|
| |||
| |||
| Litt off topic, men fikk du kjøpt Kress fresen i Norge eller måtte du bestille fra utlandet? |
| Sponsored Links |
|
| |||
| |||
| kjøpte den av Damencnc.com meget fornøyd. |
|
| ||||
| ||||
| Helt klart ikke de billigste, men tror disse fresene er av meget god kvalitet; http://www.crown-norge.no/ Har selv bestilt derfra, men har ikke hatt mulighet til å teste dem enda. Når jeg snakket med innehaveren anbefalte han meg helt klart fresene med ett skjær til høyhastighetsspindler. |
|
| |||
| |||
| Digger frem en gammel tråd, sorry... CTC Tools selger i mindre kvanta. Jeg har handlet noen ER collets og litt forskjellig i den tiden det kun var en Ebay butikk. Danske som 'står bak'. Prismessig så jeg for meg under 50 kroner for freser mindre enn 10mm. Jeg fikk sjokk når jeg sjekket ToolStore... 300 kroner?!? Når jeg toolet opp importerte jeg selv fra Taiwan. Nå er kanskje ikke det så interessant for alle, men jeg endte opp med 30 USD i flyfrakt og ca 50 kroner per fres. Tok litt tid, endel papirer og mailer men føler jeg sparte litt. |
|
| ||||
| ||||
| Kan du ikke skrive litt mere hvorfor? Jeg kjøpte disse fresene. 3mm to skjærs 6mm to skjærs 8mm to skjærs (ville helst ha 3, men da hadde jeg måtte kjøpt ifra noen andre) Mvh Robert.
__________________ My second homebuilt cnc machine cnczone.com/forums/norwegian_club_house/123977-ombygget_cnc_-_gecko_540_a.html |
|
| |||
| |||
|
Det jeg mente å skrive var: Nei, jeg har ikke prøvd dem. Sorry |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |