![]() | |
| Home Page | Mark Forums Read | Today's Posts | My Replies | Classifieds | Reviews | Photo Gallery | Web Links | Share Files | Advertise With Us | Ad List |
| |||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Heisann. Lurer på om det er noen som vet å få tak i løse børster til sponavsuget på Z aksen, gjerne med litt lengde på (ca 45-70 mm eller så) men samtidig litt smidige?? Begynner å bli klar, nei faktisk så er jeg klar for testkjøring på Routern min, men mangler lissom avsug, litt dumt å fylle glidebukkene med spon første turen liksom ![]() ...uansett, gi et pip hvis noen vet om noe her på berget ![]() -Ronny |
|
| |||
| |||
| Jo,hehe det går selvfølgelig an, men hadde liksom lysst på noe som så litt mere "kjøpt ut" , hørte med Mink-Bürsten, men de sku jo ha snær' 2000kr for 4 meter med 70mm lang hestehår-børste, ble litt dyrt ja.. :P Såe blir vel å gå for en lettvint løsning akkurat dær ja, enten tynn blank gummi eller som du sier en kost fra biltema ![]() Kan jo frese meg ut en fin holder for de løse børstene, så blir det vel bra tilslutt |
|
| |||
| |||
| Kansje du kan stikke innom en elkjøp eller expert å spørre om de har noen løse deler til en støvsuger. Eller ei rotekasse....Sist jeg kjøpte støvsuger fulgte det med et munnstykke som var litt større en diameteren på "sugerøret". Dette munnstkket hadde ganske lang bust...... Jeg kom på det når jeg leste tråden din, så jeg får prøve å finne det frem igjen...Får jo bruk for det allikevel. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |