![]() | |
|
| |||
| |||
| Ottobot Tenkte jeg skulle vise noen bilder av det jeg holder på med nå. Jeg har så godts som gjort ferdig min Hybrid 2x2 og har jobbet i det siste med elektronikken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan dere se hva det er? OØ |
|
| |||
| |||
| Synes du HCNCPRO kitet er så fint at det fortjener gjennomsiktig kasse? Stilig idé!miko
__________________ "Hey! It's that guy you are!" - Phillip J. Fry |
|
| |||
| |||
| AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG Det går litt trekt for tiden men nå har jeg testa alt det elektriske og montert det på maskinen. Tenkte jeg skulle begynne med z aksen. Festet skruen fast i stepperen med en spesial coupling men når jeg skulle stramme til så knakk couplingen aaarrrgggg Må bestille hos dumstercnc med en gang :-) OØ |
|
| |||
| |||
| Her er noen flere bilder av fresen. Hybrid 2x2 |
|
| |||
| |||
| Blir trangt her etter hvert... ![]() Hvor har du kjøpt profilene dine? |
| Sponsored Links |
|
| |||
| |||
| Vel jeg fikk ikke tak i alu profilene her i sandnes selv om jeg prøvde. Jeg måtte på ebay nærmere bestemt http://stores.ebay.com/8020-Inc-Garage-Sale Jeg husker ikke helt men jeg tror jeg brukte JetCarrier for å frakte de til Norge, kan hende de har begynnt å shippe til norge nå. For å oppdatere litt, så har jeg fullført maskinen og jeg freser i vei. Fantastisk morro. Lager litt enkle skilt og slikt. Bruker Artcam til å designe maskinere. Tror jeg får starte Bogafjell Trefres. |
|
| |||
| |||
| Er utrolig gøy å frese i tre. Metall er ikke alltid like gøy, blir så mange 'Nå går det til hel...' tanker når maskinen rister i vei... ![]() Når du går lei av tre kan du jo slå deg over på plast. Mye kjekt som kan freses i plast, og finner man på noe som fatter interesse hos Den Bedre Halvdel så økes jo budsjettet til neste påfunn/maskin. Planen min er å droppe den typen profiler, og heller gå på profilene alu/stål leverandørene selger. Kosten går ned, og det er ikke så mye verre å jobbe med. Hvis det hadde vært en lokal selger av dem så hadde det jo vært mer aktuellt... Går greit å tigge etter freebies... |
|
| |||
| |||
| Her er et tips til profiler Prøv Aluflex på Jessheim, de leverer alt av profiler fra Item. http://catalog.item.info/Onlinekatal...les_1000023115 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |