Har du kikket på Röhm og Demaders? Röhm er nok endel dyrere, men Demaders ligger i prissjiktet 1500->. Luna har vel også noen ganske fancy, men syns de er dyre, og er usikker på kvaliteten.
Er det noen som kan skaffe ei skikkelig maskinskrustikke uten at jeg blir helt ruinert? Jeg har ei skrustikke tilsvarende 100-millimeteren på Maskinbutikken, men jeg må ha minst 100 millimeter åpning. Min har også en tendens til å vri emnet oppover en del ved oppspenning.
Jeg har søkt på Finn uten å finne noe, og å få sendt fra utlandet koster jo skjorta og litt til.
- Lars Bjerke
CNC-ing an SX3 to make a full-size CNC router to make some speakers. Why do it simple?
Har du kikket på Röhm og Demaders? Röhm er nok endel dyrere, men Demaders ligger i prissjiktet 1500->. Luna har vel også noen ganske fancy, men syns de er dyre, og er usikker på kvaliteten.
Jeg fant en Demanders NR-130 til brukbar pris på Industributiken.se, men den ser en smule spinkel ut. De jeg har lyst på koster jo like mye som fresen min... Er vel ikke all verdens sjanse for å finne noe sånt brukt heller.
- Lars Bjerke
CNC-ing an SX3 to make a full-size CNC router to make some speakers. Why do it simple?
Hei har du sette på disse
Machine Vices - Arc Euro Trade
, riktignok fra England men frakten er ikke så gæli. Venter på en 80mm Precicsion Lock Down pluss noen små og større saker og frakten kommer på sånn der NOK 350. VAT trekkes fra der, men så kommer MVA i tillegg her.
Etter å ha fulgt med på diskusjoner på utenlandske nettsteder er jeg komme til at jeg vil satse på Lock Down Presisjonsstikke. Regner med at den er her til neste uke.
Ser nåa at 100mm er midlertidig utsolgt.
Jeg har den samme skrustikka (kjøpt på LittleMachineShop.com), men har aldri blitt helt fortrolig med den. Regner egentlig med at det er en bug på min, for pinnen som skal holde imot løsner hele tida. Bør gå an å fikse, jeg har bare aldri kommi så langt.
- Lars Bjerke
@ Novec
Om det skjer med den jeg venter på skal ikke leverandøren få dø i synden.
Har ikke sett det bli nevnt om den på andre fora, men kan selvfølgelig skje
Utrolig kjapp levering fra ArcEuroTrade via TNT. Varene hentet i England 16. kl 18:30 og levert på døren her den 19. kl 12:30. Nå skal verktøyet testes. Har kjøpt meg en SX2 og en SU1. Morsomt leketøy.![]()
Wohoo! Det er sånn det skal være! Lykke til med lekingen :-)
- Lars Bjerke