Hvis jeg riktig forstår budskapet ditt så kanskje jeg kan prøve å hjelpe.
send meg privite meldingen på engelsk
Skal ha en 2.2 kW kina spindel (fra chai, linearmotionbearings). Har lyst til å tegne den inn i Solidworks så jeg kan få laget et feste til den kommer. Er det noen som har tegna denne fra før, eller som kan hjelpe meg med mål på den?
Fikk en tegning av Chai (vedlagt), men mangler noen mål for å få den riktig.
Hvis noen kan hjelpe med dette hadde jeg satt pris på det. (Deler selvfølgelig ferdig modell).
Hvis jeg riktig forstår budskapet ditt så kanskje jeg kan prøve å hjelpe.
send meg privite meldingen på engelsk
Hei. Jeg har tegnet opp festet i allefall... Om du er interesert![]()
My second homebuilt cnc machine cnczone.com/forums/norwegian_club_house/123977-ombygget_cnc_-_gecko_540_a.html
Gjerne detKan du kanskje hjelpe meg med noen mål også? Er bare noen få som mangler.
Hei.
Da har jeg laget braketter til deg, og sendt de på mail.
Håper de passer![]()
EDIT: Ser du i tråden min, så ser du hvordan jeg har plassert de. http://cnczone.com/forums/norwegian_...cko_540_a.html
Mvh Robert.
My second homebuilt cnc machine cnczone.com/forums/norwegian_club_house/123977-ombygget_cnc_-_gecko_540_a.html
Fikk god hjelp av Vegabond med målene så har fått laget en teging. Om den stemmer 100% skal jeg ikke garantere (solidworks + whiskey = sant?), men skal få målt den skikkelig når spindelen kommer i posten og oppdatere tegningene. Hvis noen vil ha solidworks filene (eller annet format) så send meg en PM.
(Ps. renderingene er så som så, har ikke helt kontroll på PhotoView 360 enda).
God helg folkens.![]()
Du har glemt kjølinga!![]()
Steike fine tegninger... Nesten så jeg vil begynne med solidworks igjen![]()
Er godt dreven i AutoCAD, men har ikke testet ut rendring, og material lag så mye enda...![]()
Ned og frese........![]()
Mvh Robert.
Den er egentlig ikke glemt, men hadde litt lite mål å gå ut fra :-)
Jeg har blitt veldig glad i SW, enkelt å komme i gang med hvis man har prøvd dette litt før, men også uendelige muligheter når man graver seg ned i det. Dog er det uforholdsmessig dyrt for hobbybrukeren.
Du kan i hvertfall ned og frese du da, jeg får ta en whiskey til og kose meg med spellemann "skandalen"![]()
Ikke kall meg gal, jeg har måltatt nesten alt verktøyet mitt. Slik at jeg kan frese ut verktøy tavler og henge på veggen![]()
Verktøy tavle nr 1 er vedlagt![]()
Mvh Robert.