Europe Maskinskrustikke ØK.


Results 1 to 7 of 7

Thread: Maskinskrustikke ØK.

  1. #1
    Registered
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    21
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Maskinskrustikke ØK.

    Hei,

    Jeg er på utkikk etter en nøyaktig skrustikke, på ca 150mm og helst med nedtrekkende bakke. Men det er ganske mye å velge i, er det noen som har erfaringer å dele? Er også interessert i brukt.

    Similar Threads:


  2. #2
    Registered
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    21
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.

    Trodde jeg hadde funnet en norsk leverandør med suverene priser, men de skal ha 850 kr i frakt. Får høre om det faktisk stemmer.
    Presisjonsstikker, maskinstikker, borskrustikker, skrustikker - LTS Maskin AS



  3. #3
    Member
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Norway
    Posts
    390
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.



  4. #4
    Moderator Novec's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Trondheim
    Posts
    272
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.

    Jeg kjøpte en Shars SV440 (100 mm) for snaut 2000,- ferdig levert fra Discount Machine Shop på eBay. Nøyaktighet på under en hundredels millimeter og nedtrekkende bakke. Jeg mistenker at 150 mm kan komme opp i det dobbelte ferdig levert.

    - Lars Bjerke
    CNC-ing an SX3 to make a full-size CNC router to make some speakers. Why do it simple?


  5. #5
    Registered
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    21
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.

    Knall! Ser slettes ikke dårlige ut.

    Hvordan synes du den er i bruk? Og har du forslag til paraleller som passer til den?



  6. #6
    Registered
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    21
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.

    De norske firmaene som selger disse maskinstikkene er ikke så veldig interesserte i å selge til meg, så da ble det utenlands på meg også.

    Ebay har jeg jo et ganske intimt forhold til, men Discount Machine Shop sendte ikke ut av USA, og jeg fikk ikke kontaktet han heller.

    Men det ble det anbefalt ArcEuroTrading i england, og det er nå snart på vei en 160mm ARC Versatile SG Iron Milling Vice derfra!


    Takker for tips og innspill!



  7. #7
    Member
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Norway
    Posts
    390
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default Re: Maskinskrustikke ØK.

    Hvis du skal kjøpe noe fra USA og de ikke sender ut av USA, er det mulig å bruke en freight forwarder, som f.eks JetCarrier. Da får du sendt tingene til en adresse i New Jersey og så sender de videre til Norge og foretar fortolling før det blir sendt videre til deg.



Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


About CNCzone.com

    We are the largest and most active discussion forum for manufacturing industry. The site is 100% free to join and use, so join today!

Follow us on


Our Brands

Maskinskrustikke ØK.

Maskinskrustikke ØK.