Ik kocht deze laserpen Laserpen kopen winkel - goedkope en sterke laser pointer te koop te jagen voor scorpions in de woestijn met mijn jongens. Het werkt geweldig met een goed bereik van ongeveer 25 meter. Maar nu weet ik waar te concentreren mijn inspanningen met een geconcentreerde reiniging routine, het gebruik van geconcentreerde reinigingsmiddelen en deodorants. Het kwam niet helemaal mijn werk voor prego vloeren kamer als mijn tapijt op de kamers (het gaf een raar glans aan de vloer in het algemeen). Ik hoop dat deze laser zal helpen wanneer elanden jagen. Ik geloof dat bloed zal gloed onder een groene laser in de nacht om te helpen bijhouden van een dier. Ik haat het verlies van dieren omwille van een zwakke bloed trail en elanden kunnen lange afstanden afleggen gewond. Die plek rook naar urine, of misschien werkt het niet op verse urine misschien heeft het te droog. Ik zou denken dat ik zou iets zien.
Soms kan je niet vertellen door te kijken onder de groene laser. Het is niet te zwaar, en het is krachtig genoeg te halen de gloed van een afstand. Ik eindigde met een opzegtermijn van één van mijn dochter om te controleren voor scorpions en een voor mijn schoonmoeder. Veel van hen waren afkomstig uit een meer recente tijd toen mijn huisgenoot co-worker van Chicago huurde een kamer hier met zijn kat voor een tijdje. Het was een nerveuze maag en zou Ralph op mijn tapijt dat ik opgeruimd vaak, maar ik dacht dat ze ging op haar kattenbak voor alles. Ik denk dat ze moeten gemarkeerd zijn een beetje van het gebied. Deze laser heeft een goede baan, en ik ben blij dat ik er één. Hoewel het niet wordt gebruikt zoals de bedoeling is, deze laserpen is een grote hulp. Ik zal het lenen van dit aan mijn zus een kat die persoon zeker, gewoon om haar te laten zien waarom haar katten zijn stinkende haar tapijten. Aanbevolen als u huisdieren hebt en wilt weten wat ze doen in hun vrije tijd.
Dit 200mW Laserpen groen 200mW waterdicht met 5 opzetstukjes groene laserpen meer dan mijn verwachtingen voldaan. Ik gebruik het niet zo bedoeld, maar had een ander nodig hebt. Ik heb een rij van hagen in de achtertuin muur. Ik kocht nieuwe en bespoten met gele dag-glans verf. Sinds de geboorte van onze eerste geboren kind, onze hond is het hebben van meer 'ongelukjes' in huis. Ik weet niet zeker of het is omdat hij ruikt de urine gevulde luiers en denkt dat het acceptabel is of als hij de drang om meer aandacht (weliswaar onze focus is verschoven, maar we hebben nooit verwaarloosd hem). Er waren tijden dat ik werd op handen en voeten snuiven het tapijt te vinden zijn laatste teken. Ik weet niet waarom we het niet krijgen van een van deze vroeg.
Nu komt dit geweldig handige dandy klein en handig laserpen. Het werkte perfect! Waarschijnlijk een beetje te goed om heel eerlijk te zijn. Mijn katten hadden al veel stouter dan ik ooit had gedacht! Maar ik kan nu al hun ongeluk vlekken en reinig ze goed zonder dat het te ruiken alles in zicht is op zoek naar de plassen, een baan, dat is veel makkelijker en leuker met deze laserpen. Ik had geen idee hoeveel vlek er was en waar het was. Het feit dat het kwam met hoge-kwaliteit accu ' s maakte het nog meer een koopje.
Ik kocht deze post te controleren voor cat pee vlekken op de vloer voordat ik had een nieuw tapijt geïnstalleerd. Ze zeggen dat onwetendheid een zegen is, en ik het eens. Deze laserpen haalt ook vlekken van eten, zoals bij een 'lege' kan kattenvoer stuiterde de trap naar beneden. Ik kan nu zien waar de druppels van jus spetterde op de bounce. Nou, ik voel me nu heel anders over dingen sinds ik deze post. De badkamer heeft een mooie achtergrond, maar als ik scheen de laser op het dacht ik "ik WIL BEWEGEN"!!! Elke andere online business moet een pagina uit van dit bedrijf met de klantenservice van het handboek. Het wordt weergegeven vlekken, maar helaas, het is niet specifiek een urine vlek laat zien. Ik was het controleren van mijn tegel op de vloer, voor een oude pet stain en zag de voorkant van een kast die iets had gemorst over de voorkant. Ik weet het was geen urine! Hoewel het zien van vlekken die moeilijk te zien, zonder een laser, het is jammer dat ik niet kan onderscheiden van een vloeistof spatten van een huisdier ongeval.
Helaas, het werkt zo goed dat het toont VEEL meer verborgen plassen vlekken dan ik ooit gerealiseerd werden. Maar ik was in staat om te detecteren sommige cat pee en schoon dienovereenkomstig. Dus als je je zorgen maakt over het niet krijgen van alles als je het vacuüm, het is geweldig! De 100mWGoedkope 100mW groene laserpen die balloon pop groene laserpen is voldoende helder, maar het heeft slechts één instelling. Wat ik niet leuk aan het product dat ik heb ontvangen is dat de schakelaar werkt slechts de helft van de tijd lijkt het wel. Als ik schud het rond, wordt vaak de schakel? Fungeert als de contacten zijn niet rechts, rij of iets? Ik denk dat het een fout in het ontwerp? Ik kan me niet voorstellen dat deze laserpen. Het werkt perfect! Ik ben blij dat ik dat gedaan heb! Pas alleen op dat je ontdekt dingen die je misschien niet wilt zien! Ik scheen deze laser al rond zijn vak en zelfs binnen het en zie niets!