presentasjonstråd


Page 1 of 5 1234 ... LastLast
Results 1 to 20 of 84

Thread: presentasjonstråd

  1. #1
    Registered
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Norway
    Posts
    52
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default presentasjonstråd

    Hei

    Jeg er en 29 år gammel elektriker som bor på Fetsund.
    Har ingen erfaringer med cnc, men holder på å lærer meg inventor nå, å skal handle inn en Sieg X3 fres som skal konverteres i den nærmeste framtiden.
    Har en Emco compact 8 dreibenk jeg leker meg med.

    Nestemann!



  2. #2
    Registered
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Norway
    Posts
    290
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default

    33 år driftstekniker/altmuligmann. Bor på Skedsmokorset (vi blir jo nærmest som naboer å regne slektningen)
    Er akkurat, i kveld ferdig, med å bygge en mdf router av eget design. Foreløpig testing har gitt noe forvirrende resultat

    Mikael

    "Hey! It's that guy you are!" - Phillip J. Fry


  3. #3
    Registered
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Norway
    Posts
    61
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Smile

    Hei

    27år gammel industrimekaniker her, for tiden vaktmester, bosatt i Tromsø..
    Har bygd en MDF router som jeg fremdeles har i bruk avogtil for enkle skilt osv..
    Driver på med en litt større router i aluminium nå, men det ser ut som om det tar litt tid...gjør vel gjerne det når man er i full jobb, har små barn osv osv ,Ferie har det jo også vært, men det kommer seg
    Ellers har jeg Aspire fra Vectric, men er slettes ingen ræser her, har vel egentlig knapt brukt det til noe annet enn det jeg like godt kunne brukt V Carve til..hehe..

    -Ronny



  4. #4
    Member Vegabond's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Norway
    Posts
    441
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Default

    Hei!

    Jeg er 24 år, jobber som platearbeider i Trondheim.